Сервіс і підтримка

Центр програмно-технічного обслуговування

Центр програмно-технічного обслуговування клієнтів забезпечує цілодобову підтримку користувачів програмних продуктів UCS. До Ваших послуг цілодобова гаряча телефонна лінія з кваліфікованими співробітниками. Наші спеціалісти можуть надати кваліфіковану консультацію за телефоном, підтримку за допомогою видаленого доступу через internet, виїхати безпосередньо на об’єкт замовника.

ТОВ “Р КІПЕР-СЕРВІС”  надає  послуги  з технічного обслуговування програмного забезпечення та обладнання за наступними рівнями сервісу:

  1. «ДИСТАНЦІЙНИЙ» – це консультаційне обслуговування Об’єктів Замовника по телефону, консультації за допомогою електронної пошти; дистанційне усунення несправностей через віддалений доступ в робочий час з 10.00 до 18.00, з понеділка по четверг  та з 10.00 до 17.00 в п’ятницю,  без виїзду на об’єкт.
  1. «СЕРВІС» – представляє собою сервісне обслуговування по використанню Програмного забезпечення та Обладнання, включаючи налаштування, встановлення, оновлення, діагностику та профілактику обладнання , включаючи виїзди на об’єкт за вимогою Замовника в робочий час, а також надання консультаційних послуг з будь-якими доступними засобами зв’язку, в робочий час ( Додатки № 1- № 3).

Вартість послуги за рівнем «Сервіс» залежить від кількості станцій Замовника.

  1. «24/7» – це термінове реагування в будь-який час і день тижня. Отримувати безкоштовні інформаційно-консультаційні послуги, які пов’язані з використанням наданих Виконавцем послуг та встановленого програмного забезпечення (r_keeper, StoreHouse).

Для усунення неналежної роботи ПЗ надати всі можливі консультації та в разі необхідності проводити моделювання ситуації в офісі Виконавця не пізніше терміну, узгодженого сторонами.

Дистанційно налагодити роботу ПЗ, якщо це налагодження можливе технічно.

При обслуговуванні за договором «24/7» – безкоштовний виїзд в робочий час, за вимогою Клієнта, на час дії договору.

Гаряча лінія – надання Замовнику консультаційно-інформаційних послуг за допомогою телефонного зв’язку  або за допомогою Інтернету.

«Виклик» – надається одноразово, як виїзд на об’єкт в робочий час Виконавця, оплата здійснюється по передплаті, тарифікується погодинно. Здійснюється за заявкою при наявності вільних від поточної роботи фахівців. При цьому Замовникові може бути відмовлено в терміновому реагуванні при поточному завантаженні Виконавця, так як в першу чергу обробляються заявки Об’єктів за рівнем «Сервіс» та «24/7».

Аварійний виїзд – виїзд на об’єкт, в разі відмови роботи Програмного забезпечення або несправності обладнання, яке передбачає терміновий виїзд на Об’єкт (протягом дня), виявляється в будь-який час і будь-який день тижня, тарифікується за подвійним тарифом за рівнем «Виклик». При обслуговуванні «сервіс» входить у вартість сервісного обслуговування.

Аварійна консультація (в неробочий час, вихідні та святкові дні) –в разі відмови роботи Програмного забезпечення  для Клієнтів, які не мають Договору техпідтримки, яке передбачає термінову консультацію в будь-який час і будь-який день тижня, в телефонному режимі або за допомогою удаленого доступу, тарифікується за подвійним тарифом за рівнем «Виклик»

Центр обслуговування фіскальних реєстраторів

Для зручності клієнта надаємо також послуги з обслуговування фіскальних реєстраторів – в результаті чого клієнт отримує послуги з обслуговування програмного забезпечення та обслуговування фіскального реєстратора від однієї компанії. Переваги такого обслуговування – явні, в результаті чого можно отримати консультацію по двом дисциплінам одночасно, проблеми та їх рішення виявляються швидше.
Наша компанія є сертифікованим сервісним центром обслуговування РРО:
фіскальних реєстраторів та касових апаратів.
До Ваших послуг кваліфіковані та досвічені касові майстри. Цілодобова підтримка та сервіс. Ремонти любої складності.

Сервісний центр з ремонту обладнання

Виконуємо ремонтні роботи любої складності – сенсорних монобоків та екранів, POS-обладнання, системних блоків,   pos-принтерів та супутнього обладанання .

Витратні матеріали

Завжди в наявності витратні матеріали для обладнання, що поставяємо.

Залишились питання?

+38-044-363-31-19

Наші основні клієнти

Телефонуйте:

  • +38 (044) 336-31-19 (багатоканальний)
  • +38 (067) 231-28-16
  • +38 (050) 443-75-61

Адреса:
вул. Миколи Закревського, 93А, м.Київ, 02232, Україна.
Напишіть нам:
r_kiper_@ukr.net