StoreHouse - система автоматизації складського обліку.

STORE HOUSE
Завдання, які вирішуються: Повний контроль складських залишків від закупівлі і виробництва до реалізації Зменшення розкрадань з боку персоналу кухні та бухгалтерії Контроль собівартості і маржинальність страв.

Телефонуйте:   
+38 (044) 363-31-19
+38 (067) 231-28-16
+38 (050) 443-75-61

 

Автоматизація складу з R_Keeper StoreHouse

Система автоматизації складського обліку StoreHouse, розроблена компанією UCS , дозволяє повністю контролювати процес управління виробництвом в ресторанах, кафе і ресторанах швидкого обслуговування, що працюють на системі управління R_Keeper.

Програма StoreHouse вирішує найважливішу для виробництва задачу з обліку складських залишків і контролю списання товарів. В Store House ведуться калькуляційні карти, а також технологічні і техніко-технологічні карти, розраховується калорійність страв.

Програма StoreHouse дозволяє здійснювати повний контроль витрачання продуктів, ефективно управляти собівартістю, правильно організувати закупівлі, контролювати дії персоналу. Програма істотно полегшує роботу бухгалтера-калькулятора по постійній боротьбі з пересортицею, так як в ній закладені хитромудрі механізми автопідстановки і тотального контролю всіх залишків.

Інтеграція StoreHouse з 1С: Бухгалтерія 8 ред. 2.0, 3.0

Програма StoreHouse сумісна з системою бухгалтерського обліку 1С: Бухгалтерія, що дозволяє користувачеві на основі документів StoreHouse автоматично формувати в програмі 1С: Бухгалтерія журнал операцій і журнал проводок.

Програмний модуль «Завантаження даних в типові конфігурації 1С: Бухгалтерія», розроблений компанією UCS спільно з компанією «спецавтомата», дозволяє вивантажувати з програми StoreHouse в 1С: Бухгалтерія створені в складській програмі документи (прибуткові накладні, видаткові накладні, внутрішні переміщення, порівняльні відомості, акти переробок, комплектації, декомплектаціі, списання та повернення товарів, рахунки-фактури), або зведені дані з розбивкою за ставками ПДВ, або проводки. Таким чином, не потрібно повторне введення даних в програму 1С: Бухгалтерія. При використанні обробки документи StoreHouse перетворюються в відповідні типи документів або операцій в . Даний програмний модуль дозволяє налаштувати вивантаження для підприємств загальній чи спрощеній системи оподаткування. При роботі з заповненими базами даних StoreHouse і можлива синхронізація довідників номенклатури і кореспондентів.

При роботі з заповненими базами даних StoreHouse і 1С: Бухгалтерія синхронізацію довідників номенклатури і кореспондентів можна проводити як автоматично, так і вручну. Довідник кореспондентів можна вивантажувати як з StoreHouse в , так і з в Store House.

Вхідні залишки з StoreHouse в вивантажуються з можливістю збереження партійного обліку. Модуль дозволяє завантажувати всі види документів за ставками ПДВ. Для завантаження даних по номенклатурі вивантажуються номера ВМД і країни виробника товару в рахунку-фактурі .

Функції системи Store House

  • облік руху товарів (прихід, витрата, списання, комплектація та ін.)
  • калькуляція страв (автоматичний розрахунок собівартості)
  • повністю автоматизоване списання продуктів і напівфабрикатів на підставі реалізації страв з використанням або без використання взаємозамінних продуктів
  • багатофункціональна інвентаризація, в тому числі інвентаризація напівфабрикатів
  • введення і зберігання даних про всіх продуктах, які беруть участь у виробництві, одиницях виміру, кореспондентів, валютах, ставках податку з продажів і ПДВ, плані рахунків і т.д.
  • обмін даними з StoreHouse BackOffice

Використання функцій автоматичного пошуку, копіювання і автозаміни максимально прискорює і спрощує процес заповнення словників і документів системи

Використовуваний в системі StoreHouse принцип розрахунку собівартості методом FIFO реалізується за рахунок автоматичного перерахунку собівартості в залежності від наявних в системі документів.

Можливості StoreHouse по роботі з документами

  1. Система дозволяє створювати і обробляти такі документи:
  • прибуткові накладні
  • видаткові накладні
  • документи внутрішніх переміщень
  • порівняльні відомості
  • документи повернення товару постачальнику
  • документи списання зіпсованих продуктів, комплектації
  • рахунки-фактури
  • документи про витрату страв
  1. Залежно від статусу документів (активний / неактивний) вони можуть брати участь або не брати участь в перерахунку собівартості. Статус документа задається користувачем і легко змінюєтьсяЗалежно від статусу документів (активний / неактивний) вони можуть брати участь або не брати участь в перерахунку собівартості. Статус документа задається користувачем і легко змінюється
  2. При збереженні активних документів по кожному продуктів указується залишок після операції
  3. Продукти в документах можуть бути задані в будь-яких, визначених для цих продуктів, одиницях виміру
  4. Будь-які документи можуть копіюватися в документи інших типів
  5. Дані із відомості залишків можуть копіюватися в будь-який з типів документів
  6. При проведенні інвентаризації можна використовувати ваги для визначення залишків товарів з урахуванням маси тари (у тому числі і спиртних напоїв)
  7. При проведенні інвентаризації система інформує про виявлені надлишки або недостачу
  8. При закладі документів є можливість використовувати сканер для читання штрих-кодів
  9. Пропоновані вихідні форми документів уніфіковані і відповідають державним стандартам

Можливості StoreHouse по роботі з калькуляційними картами

  1. Можливість створення калькуляційних карт страв з прив’язкою до конкретної дати
  2. Формування калькуляційних і технологічних карт, відповідних російським стандартам, в тому числі:
  • заповнення калькуляційної карти на будь-яку норму закладки
  • автоматичний і ручний розрахунок виходу в готовому вигляді
  • автоматичний розрахунок собівартості за обраним складу
  • необмежена вкладеність калькуляційних карт
  • три стадії обробки продукту в технологічних картах (вага брутто, вага після холодної обробки і вага після гарячої обробки (вага готового продукту))
  • автоматичне формування актів опрацювання
  • прив’язка страви до групи взаємозамінних товарів
  1. Для кожного продукту / страви можливий перегляд списку калькуляційних карт, в які входить даний продукт / блюдо

Можливості Store House по роботі зі звітами

  1. Система StoreHouse формує наступні види звітів:
  • відомість залишків
  • оборотна відомість товарів
  • рух товару
  • товарний звіт
  • розрахунки з постачальниками / одержувачами
  • аналіз постачальників
  • книга покупок / продажів
  • журнал проводок
  • акти реалізації
  • аналіз реалізації
  • продажу страви
  • продажу по днях
  • список страв
  • список рецептів
  • калькуляції по днях
  • калькуляції з продажу
  • список калькуляцій з продажу
  1. Гнучка настройка умов відбору дозволяє будувати звіти:
  • на конкретну дату або за період
  • по конкретному складу
  • за товарною групою або окремого продукту
  • по постачальникам або одержувачам
  • враховуючи тільки ті продукти, кількісні залишки за якими відповідають заданій умові
  • враховуючи тільки ті продукти, сумові залишки за якими відповідають заданій умові
  1. Звіти можуть експортуватися в Word, Excel і інші Windows-додатки
  2. Система буде сповіщати про невідповідність поточних залишків на складі максимально і мінімально допустимому запасу

Можливості StoreHouse з адміністрування складу

Додаток StoreHouse Administrator, що входить до складу системи складського обліку StoreHouse, дозволяє здійснювати адміністрування прав користувача, тобто розмежовувати доступ, використовуючи систему паролів.

Можливості Store House по індивідуальній настройці складу

Система автоматизації складу StoreHouse дозволяє виробляти ряд налаштувань в залежності від індивідуальних побажань користувача, таких як:

  • завдання способу нумерації документів і продуктів
  • закриття періоду (дозволяє заборонити зміну даних за будь-який період)
  • ведення протоколу (система зберігає дані про всі зміни в документах із зазначенням імені користувача, дати, часу і характер змін)

Мобільна інвентаризація в StoreHouse

Для підвищення ефективності інвентаризації в ресторані розроблено програмний додаток до системи автоматизації складського обліку StoreHouse 4, інтегроване з новим мобільним терміналом збору даних OPTICON SMART.

SH4DCT працює в звичному інтерфейсі StoreHouse і служить для швидкого і зручного проведення прийому, відвантаження або переміщення товару. Додаток дозволяє вивантажити в термінал номенклатуру продуктів з бази даних StoreHouse в форматі баркод / ​​найменування / одиниця виміру і далі працювати з терміналом в автономному режимі. Вага фасованої продукції зчитується відразу з штрих-коду. Після сканування накопичені в терміналі дані через додаток SH4DCT вивантажуються в StoreHouse, автоматично створюючи необхідні звітні документи: прибуткову / видаткову накладну, документ внутрішнього переміщення, порівняльну відомість.

                  Бажаєте придбати?

Телефонуйте:   

+38 (044) 363-31-19
+38 (067) 231-28-16
+38 (050) 443-75-61

Наші основні клієнти

Телефонуйте:

  • +38 (044) 336-31-19 (багатоканальний)
  • +38 (067) 231-28-16
  • +38 (050) 443-75-61

Адреса:
вул. Миколи Закревського, 93А, м.Київ, 02232, Україна.
Напишіть нам:
r_kiper_@ukr.net