R-Keeper - автоматизація ресторану, кафе, бару.

Касова і управлінська програма для автоматизації обліку в ресторані, кафе, барі, їдальні. Завдання, які вирішуються: Захист від розкрадань персоналу за рахунок фіксації всіх фінансових і товарних рухів Прискорення обслуговування відвідувачів за рахунок автоматичного інформування всіх зон ресторану Контроль фінансових та управлінських показників.

Телефонуйте:  
+38 (044) 363-31-19
+38 (067) 231-28-16
+38 (050) 443-75-61

 

R_Keeper v. 7 – новий стандарт автоматизації ресторанного бізнесу.

  1. Можливість розширення системи дозволяє додавати нові властивості і збільшувати її функціонал в залежності від потреб кожного підприємства.
  2. Масштабованість програмного забезпечення дає безмежні можливості для розвитку бізнесу. Завдяки цьому, при відкритті кожної нової торгової точки досить просто докупити необхідне обладнання.
  3. Модульність програмно-апаратного комплексу дає можливість індивідуально підбирати конфігурацію системи для кожного закладу і створювати унікальні організаційні компоненти для ведення бізнесу.
  4. Універсальність програмного забезпечення робить його оптимально підходить для будь-якого виробництва і для будь-якого формату обслуговування гостей. Досягається за рахунок багатофункціональності редакторів довідників.
  5. Настроюваність софта гарантує зручність використання. Можна налаштовувати не тільки зовнішній вигляд (екранні і друковані форми), але і поведінку модуля офіціанта і менеджера.
  6. Безпека забезпечується шифруванням при передачі даних по мережі, власним форматом зберігання, перевіркою повноважень на сервері, веденням журналу операцій.
  7. Багатофункціональність r_keeper 7 охоплює всі напрямки і види діяльності підприємств громадського харчування: облік продажів і ведення документообігу, фінансову аналітику і оптимізацію витрат, маркетингове планування і програми лояльності, мотивацію і контроль роботи персоналу.

    Нова версія системи r_keeper розроблена на основі багаторічного досвіду роботи. При створенні програмного забезпечення були враховані численні побажання користувачів систем автоматизації ресторанного бізнесу, особливості виробничих процесів, надання послуг, обслуговування відвідувачів і тонкощі законодавства. r_keeper v.7 – це високотехнологічна розробка, яка дозволяє використовувати інноваційні рішення, такі, як Мобільний офіціант, Електронна черга, Віртуальна карта постійного гостя, Електронні меню-борди, Електронне меню на iPad і багато іншого.

Функциональні особливості r_keeper 7 

Загальні

  • Всі назви торгових об’єктів на двох мовах.
  • Пріоритетна модель настройки використання торгових груп, деталізацій знижок, категорій замовлення, параметрів системи, селектор, розкладок клавіатур, схем друку і схем сервіс-друку.
  • Налаштування періодів роботи з використанням пріоритетів.
  • Торгові групи – набір доступних торгових об’єктів різних типів. При створенні торговельних груп можливе використання механізму наслідування.
  • Для більшості торгових об’єктів можна задати дату-час початку використання і кінця використання.
  • Можливість обліку робочого часу.

Меню

  • Призначені для користувача класифікації страв – кожне блюдо входить в одну з категорій кожної класифікації.
  • Страві задається порядок подачі. Замовлення може бути розбитий по порядкам подачі на пакети, кожний з яких характеризується власним часом подачі, друку і нагадування.
  • Необмежена кількість типів цін.
  • Ціна може здаватися на станції.
  • Формули або повнофункціональні скрипти для розрахунку цін, розрахунку базової суми модифікаторів, консумаціонного винагороди і бонусів.

Модифікатори

  • Схеми модифікаторів – до страви прив’язується не одна група, а фіксований набір груп модифікаторів з обмеженнями як зверху, так і знизу.
  • Офіціант може ввести найменування модифікатора, це найменування може друкуватися замість найменування страви.
  • Модифікатори можуть мати ціну (в тому числі негативну).

Знижки / Націнки 

  •  Процентні та сумові знижки з можливістю введення відсотка / суми на касі.
  •  Знижки на замовлення, посадочні місця і конкретні страви.
  • Деталізація знижки – відсоток або сума – залежать від типу гостей, замовленої кількості (є режими для кожного N-го, для перевищення N), суми, категорії страви.
  • Композиція знижок визначає правила взаємодії знижок.
  • Пріоритетна настройка використання знижок – (Дозволено, заборонено, автоматично).
  • Нераспределяемие націнки замість спеціальних «страв» можуть додаватися за такими ж правилами, як і розподіляються знижки / націнки Валюти.
  • Об’єднані поняття «валюта» і «стаття витрат».
  • Користувач сам створює групи валют будь-якого рівня.
  • Окремий довідник класів ставок валют.
  • Заборона на використання валют з конкретними типами і категоріями замовлення.
  • Заборона на оплату категорій страв з будь-якої класифікації.
  • Можливість вибору правила округлення.
  • Набір номіналів – розрахунок здачі за одне натискання.

Столи й зали 

  • Користувач веде інформацію про столах, класифікує їх, «розставляє» по залах.
  • Користувач створює плани залів за допомогою зручного інтерфейсу.
  • Столи використовуються в правилах використання торгових груп, категорій замовлення, схем сервіс-друку.
  • Позиції обслуговування – набори столів і залів. Офіціант реєструється для роботи на конкретних позиціях обслуговування.

Персонал

  • Користувач сам створює ролі, з кожною роллю зв’язується: 118 системних повноважень; 67 привілеїв на дії в менеджерський додатку; до 255 повноважень на роботу з об’єктами; до 255 повноважень на роботу зі звітами.
  • Повноваження на роботу з об’єктами і звітами створюються користувачем і прив’язуються до конкретних об’єктів.
  • Мова, на якому працює станція, прив’язується до працівника.

Податкі

  • До 8 одночасно діючих податків.
  • Різні способи завдання, розрахунку і округлення податків.
  • Податок може розраховуватися як включений в ціну, так і доданий.
  • Податки можуть розраховуватися як по-блюдно, так і сумарно.
  • Податки прив’язуються до страв через податкові групи.
  • До валют прив’язуються податкові пільги Візити 
  • Візит співвідноситься з повним циклом обслуговування групи гостей від входу в заклад до виходу. Основні властивості візиту – тип гостей і їх кількість. До типів гостей прив’язуються шаблони позначення гостей.
  • Типи гостей використовуються в налаштуванні знижок, правил використання торговельних груп, категорій замовлень, схем сервіс-друку.
  • Візит складається з замовлень, а замовлення, в свою чергу – з пакетів.
  • Замовлення може оплачуватися декількома чеками (по посадкових місцях).
  • З одним замовленням можуть працювати (без додаткових прав) кілька офіціантів.

За допомогою спеціальних екранних форм реалізована автоматизація функцій хостес (метрдотеля):

  • створення візиту;
  • створення замовлення без його редагування (для цього призначаються: стіл, головний офіціант, категорія замовлення);
  • реєстрація звільнення столу незалежно від оплати.

Налаштування інтерфейсу станції

  • Користувач може створювати екранні форми, форми для селекторів, формати відображення ліній рахунку, формати відтворення кнопок вибору замовлень, візитів, чеків.
  • Користувач може налаштовувати поведінку селектор, прив’язуючи селектори до операцій, вставляючи посилання на селектори в інші селектори.
  • Користувач може налаштовувати використання форм, груп селектор, розкладок клавіатур в залежності від станції, періоду, типу гостей, користувача, торгової групи, використовуваної мови (основного або альтернативного).
  • Макетувати висновок на дисплей покупця з можливістю прокрутки.

Робоча станція

  • Послідовність введення число-об’єкт, що економить одне натискання.
  • Ведення рахунку по посадкових місцях. Можливо мнемонічне позначення гостей.
  • Пакет (набір страв) має час роздруківки, час нагадування, час подачі.
  • Перенесення страв між замовленнями, місцями, пакетами.
  • Повністю настроюються звіти каси.
  • На одній робочій станції можна налаштувати використання декількох грошових ящиків.
  • Набір драйверів і параметри драйверів налаштовуються на менеджерської станції.
  • Користувач налаштовує розпізнавання магнітних карт і подібних пристроїв введення.
  • Створення резервної копії робочої бази касового сервера через задану кількість транзакцій.

Редагування довідників

  • Універсальний потужний інтерфейс редагування довідників.
  • Можливість групового зміни властивостей об’єктів.
  • Можливість перегляду об’єктів у вигляді кнопок селектор.
  • Настроюється журнал змін довідників (включаючи зміни властивостей).
  • Можливість (для дилерів) настройки списку властивостей об’єктів, редагування найменувань властивостей, і коментарів до них.
  • Всі настройки (включаючи режими і розміри вікон, розташування полів) зберігаються для кожного користувача.

Взаємодія з іншими системами

  • Взаємодія з ПДС.
  • Взаємодія з системою TimeKeeper.
  • Взаємодія з системою StoreHouse V4: імпорт собівартості, ON LINE залишки.
  • Взаємодія з системою SHELTER «Звіти».
  • Система звітів на основі OLAP технології. Користувач може сам конфігурувати гіперкуби, використовуючи одну з 13 схем.
  • Користувач задає періодичність оновлення кубів.
  • Звіти друкуються з використанням FastReport.
  • Для кожного куба можна створити і зберегти для подальшого використання будь-яку кількість звітів і макетів друку.
  • Під час розрахунку замовлення відбувається зв’язування платежів зі стравами і нераспределяемимі націнками по FIFO. Тому, звіт з продажу містить точну інформацію про страви, оплатах, чеках.
  • Редактор логічних дат загальних змін.

                  Бажаєте придбати?

Телефонуйте:   

+38 (044) 363-31-19
+38 (067) 231-28-16
+38 (050) 443-75-61

 

Наші основні клієнти

Телефонуйте:

  • +38 (044) 336-31-19 (багатоканальний)
  • +38 (067) 231-28-16
  • +38 (050) 443-75-61

Адреса:
вул. Миколи Закревського, 93А, м.Київ, 02232, Україна.
Напишіть нам:
r_kiper_@ukr.net