r_keeper – новий стандарт автоматизації ресторанного бізнесу.
- Можливість розширення системи дозволяє додавати нові властивості і збільшувати її функціонал в залежності від потреб кожного підприємства.
- Масштабованість програмного забезпечення дає безмежні можливості для розвитку бізнесу. Завдяки цьому, при відкритті кожної нової торгової точки досить просто докупити необхідне обладнання.
- Модульність програмно-апаратного комплексу дає можливість індивідуально підбирати конфігурацію системи для кожного закладу і створювати унікальні організаційні компоненти для ведення бізнесу.
- Універсальність програмного забезпечення робить його оптимально підходить для будь-якого виробництва і для будь-якого формату обслуговування гостей. Досягається за рахунок багатофункціональності редакторів довідників.
- Настроюваність софта гарантує зручність використання. Можна налаштовувати не тільки зовнішній вигляд (екранні і друковані форми), але і поведінку модуля офіціанта і менеджера.
- Безпека забезпечується шифруванням при передачі даних по мережі, власним форматом зберігання, перевіркою повноважень на сервері, веденням журналу операцій.
- Багатофункціональність r_keeper охоплює всі напрямки і види діяльності підприємств громадського харчування: облік продажів і ведення документообігу, фінансову аналітику і оптимізацію витрат, маркетингове планування і програми лояльності, мотивацію і контроль роботи персоналу.
Нова версія системи r_keeper розроблена на основі багаторічного досвіду роботи. При створенні програмного забезпечення були враховані численні побажання користувачів систем автоматизації ресторанного бізнесу, особливості виробничих процесів, надання послуг, обслуговування відвідувачів і тонкощі законодавства. r_keeper – це високотехнологічна розробка, яка дозволяє використовувати інноваційні рішення, такі, як Мобільний офіціант, Електронна черга, Віртуальна карта постійного гостя, Електронні меню-борди, Електронне меню на iPad і багато іншого.
Функциональні особливості r_keeper
Загальні
- Всі назви торгових об’єктів на двох мовах.
- Пріоритетна модель настройки використання торгових груп, деталізацій знижок, категорій замовлення, параметрів системи, селектор, розкладок клавіатур, схем друку і схем сервіс-друку.
- Налаштування періодів роботи з використанням пріоритетів.
- Торгові групи – набір доступних торгових об’єктів різних типів. При створенні торговельних груп можливе використання механізму наслідування.
- Для більшості торгових об’єктів можна задати дату-час початку використання і кінця використання.
- Можливість обліку робочого часу.
Меню
- Призначені для користувача класифікації страв – кожне блюдо входить в одну з категорій кожної класифікації.
- Страві задається порядок подачі. Замовлення може бути розбитий по порядкам подачі на пакети, кожний з яких характеризується власним часом подачі, друку і нагадування.
- Необмежена кількість типів цін.
- Ціна може здаватися на станції.
- Формули або повнофункціональні скрипти для розрахунку цін, розрахунку базової суми модифікаторів, консумаціонного винагороди і бонусів.
Модифікатори
- Схеми модифікаторів – до страви прив’язується не одна група, а фіксований набір груп модифікаторів з обмеженнями як зверху, так і знизу.
- Офіціант може ввести найменування модифікатора, це найменування може друкуватися замість найменування страви.
- Модифікатори можуть мати ціну (в тому числі негативну).
Знижки / Націнки
- Процентні та сумові знижки з можливістю введення відсотка / суми на касі.
- Знижки на замовлення, посадочні місця і конкретні страви.
- Деталізація знижки – відсоток або сума – залежать від типу гостей, замовленої кількості (є режими для кожного N-го, для перевищення N), суми, категорії страви.
- Композиція знижок визначає правила взаємодії знижок.
- Пріоритетна настройка використання знижок – (Дозволено, заборонено, автоматично).
- Нераспределяемие націнки замість спеціальних «страв» можуть додаватися за такими ж правилами, як і розподіляються знижки / націнки Валюти.
- Об’єднані поняття «валюта» і «стаття витрат».
- Користувач сам створює групи валют будь-якого рівня.
- Окремий довідник класів ставок валют.
- Заборона на використання валют з конкретними типами і категоріями замовлення.
- Заборона на оплату категорій страв з будь-якої класифікації.
- Можливість вибору правила округлення.
- Набір номіналів – розрахунок здачі за одне натискання.
Столи й зали
- Користувач веде інформацію про столах, класифікує їх, «розставляє» по залах.
- Користувач створює плани залів за допомогою зручного інтерфейсу.
- Столи використовуються в правилах використання торгових груп, категорій замовлення, схем сервіс-друку.
- Позиції обслуговування – набори столів і залів. Офіціант реєструється для роботи на конкретних позиціях обслуговування.
Персонал
- Користувач сам створює ролі, з кожною роллю зв’язується: 118 системних повноважень; 67 привілеїв на дії в менеджерський додатку; до 255 повноважень на роботу з об’єктами; до 255 повноважень на роботу зі звітами.
- Повноваження на роботу з об’єктами і звітами створюються користувачем і прив’язуються до конкретних об’єктів.
- Мова, на якому працює станція, прив’язується до працівника.
Податкі
- До 8 одночасно діючих податків.
- Різні способи завдання, розрахунку і округлення податків.
- Податок може розраховуватися як включений в ціну, так і доданий.
- Податки можуть розраховуватися як по-блюдно, так і сумарно.
- Податки прив’язуються до страв через податкові групи.
- До валют прив’язуються податкові пільги Візити
- Візит співвідноситься з повним циклом обслуговування групи гостей від входу в заклад до виходу. Основні властивості візиту – тип гостей і їх кількість. До типів гостей прив’язуються шаблони позначення гостей.
- Типи гостей використовуються в налаштуванні знижок, правил використання торговельних груп, категорій замовлень, схем сервіс-друку.
- Візит складається з замовлень, а замовлення, в свою чергу – з пакетів.
- Замовлення може оплачуватися декількома чеками (по посадкових місцях).
- З одним замовленням можуть працювати (без додаткових прав) кілька офіціантів.
За допомогою спеціальних екранних форм реалізована автоматизація функцій хостес (метрдотеля):
- створення візиту;
- створення замовлення без його редагування (для цього призначаються: стіл, головний офіціант, категорія замовлення);
- реєстрація звільнення столу незалежно від оплати.
Налаштування інтерфейсу станції
- Користувач може створювати екранні форми, форми для селекторів, формати відображення ліній рахунку, формати відтворення кнопок вибору замовлень, візитів, чеків.
- Користувач може налаштовувати поведінку селектор, прив’язуючи селектори до операцій, вставляючи посилання на селектори в інші селектори.
- Користувач може налаштовувати використання форм, груп селектор, розкладок клавіатур в залежності від станції, періоду, типу гостей, користувача, торгової групи, використовуваної мови (основного або альтернативного).
- Макетувати висновок на дисплей покупця з можливістю прокрутки.
Робоча станція
- Послідовність введення число-об’єкт, що економить одне натискання.
- Ведення рахунку по посадкових місцях. Можливо мнемонічне позначення гостей.
- Пакет (набір страв) має час роздруківки, час нагадування, час подачі.
- Перенесення страв між замовленнями, місцями, пакетами.
- Повністю настроюються звіти каси.
- На одній робочій станції можна налаштувати використання декількох грошових ящиків.
- Набір драйверів і параметри драйверів налаштовуються на менеджерської станції.
- Користувач налаштовує розпізнавання магнітних карт і подібних пристроїв введення.
- Створення резервної копії робочої бази касового сервера через задану кількість транзакцій.
Редагування довідників
- Універсальний потужний інтерфейс редагування довідників.
- Можливість групового зміни властивостей об’єктів.
- Можливість перегляду об’єктів у вигляді кнопок селектор.
- Настроюється журнал змін довідників (включаючи зміни властивостей).
- Можливість (для дилерів) настройки списку властивостей об’єктів, редагування найменувань властивостей, і коментарів до них.
- Всі настройки (включаючи режими і розміри вікон, розташування полів) зберігаються для кожного користувача.
Взаємодія з іншими системами
- Взаємодія з ПДС.
- Взаємодія з системою TimeKeeper.
- Взаємодія з системою StoreHouse V4: імпорт собівартості, ON LINE залишки.
- Взаємодія з системою SHELTER «Звіти».
- Система звітів на основі OLAP технології. Користувач може сам конфігурувати гіперкуби, використовуючи одну з 13 схем.
- Користувач задає періодичність оновлення кубів.
- Звіти друкуються з використанням FastReport.
- Для кожного куба можна створити і зберегти для подальшого використання будь-яку кількість звітів і макетів друку.
- Під час розрахунку замовлення відбувається зв’язування платежів зі стравами і нераспределяемимі націнками по FIFO. Тому, звіт з продажу містить точну інформацію про страви, оплатах, чеках.
- Редактор логічних дат загальних змін.