Початок
 
УКР
РУС
 
Початок Карта сайту Зворотній зв'язок
Ключевое решение для Вашего бизнеса
Ознайомтеся з іншими нашими програмними продуктами
Система автоматизації
ресторанної діяльності
Система автоматизації
діяльності готелю
Система автоматизації
діяльності кінотеатру
Система автоматизації
ігрових залів
В роздiлi:
Центр програмно-технічного обслуговування
Центр обслуговування фіскальних реєстраторів
Сервісний центр з ремонту обладнання
Витратні матеріали






Вы можете зателефонувати нам +38 (044):
Початок / Сервіс і підтримка / Центр програмно-технічного обслуговування
Центр програмно-технічного обслуговування клієнтів забезпечує цілодобову підтримку користувачів програмних продуктів UCS. До Ваших послуг цілодобова гаряча телефонна лінія з кваліфікованими співробітниками. Наші спеціалісти можуть надати кваліфіковану консультацію за телефоном, підтримку за допомогою видаленого доступу через internet, виїхати безпосередньо на об'єкт замовника.

Для забезпечення максимальної якості обслуговування та мінімізації витрат замовника введено три варіанти обслуговування:
1. Варіант разових виїздів - клієнт за потребою викликає нашого спеціаліста і сплачує роботу нашого спеціаліста за кожен час роботи. Підтримка клієнів - тольки в робочий час.
2. Варіант абонентська плата за заклад - цілодобова підтримка за телефоном, підтримка за допомогою видаленого доступу через internet, безкоштовний виїзд на об'єкт замовника раз на два місяця (в робочій час, в межах Києва та області). Всі необхідні додаткові виклики сплачуються окремо.
3. Варіант абонентська плата по кількості станцій в закладі - цілодобова підтримка за телефоном, підтримка за допомогою видаленого доступу через internet, шість безкоштовних виїздів на об'єкт замовника, діагностика обладнання замовника (раз на три місяці), безкоштовний ремонт обладнання (вартість запчасит сплачується окремо), надання підмінного обладнання, дві години безкоштовного навчання співробітників замовника (в офісі виконавця). Всі необхідні додаткові виклики сплачуються окремо.

Замовники з договором на обслуговування - варіант 3 обслуговуваються першочергово, потім обслуговуються замовники з варіантом договору 2, найменьший пріоритет мають замовники, що обслуговуються по варіанту 1.
 
 
  UCS © 2005-2012 статистика посещений
Сделано — CG. The IT agency