Shelter- система автоматизації в сфері готельного бізнесу.

Shelter- це багатофункціональна програма для автоматизації готелів, пансіонатів, готелів, санаторіїв та хостелів. Програма дозволяє оптимізувати процеси бронювання, поселення, виселення, роботу з рахунками гостей і т.д. Завдання, які вирішуються: Оптимізація роботи служби розміщення, бронювання та покоївок Управління ресурсами готелю і додатковими послугами Відстеження фінансової ефективності роботи готелю.

Телефонуйте:   
+38 (044) 363-31-19
+38 (067) 231-28-16
+38 (050) 443-75-61

 

UCS Shelter вирішує такі великі завдання:

  • робота з організаціями-дебіторами

  • робота з туристичними агентствами

  • ведення договірної роботи

  • відстеження статусу договорів (проект, на підпису, активний, призупинено, закритий)

  • відстеження взаєморозрахунків

  • автоматизація служби бронювання (індивідуальне та групове)

  • автоматичне формування рахунків-підтверджень по броні

  • прийом і розміщення гостей

  • касові операції

  • реєстрація іноземних громадян

  • нічний аудит

  • автоматизація служби покоївок

  • автоматизація інженерної служби

  • автоматичне формування проводок в бухгалтерську систему на підставі

  • прийнятої на підприємстві облікової політики

  • управління будь-якими ресурсами, наявними в готелі (конференц-зали, сауни та ін.)

  • підтримка єдиної системи безготівкових платежів для гостей і клієнтів

  • ведення історії гостей і рахунків

  • багатофакторний і багатокритерійний статистичний аналіз діяльності готелю

  • аналіз діяльності готелю по маркетинговими показниками (мета приїзду, джерело рекламної інформації, сегмент ринку)

  • взаємодія із зовнішніми системами (системи тарифікації телефонних переговорів і сучасні АТС, системи контролю доступу, платного телебачення, мінібари)

Переваги готельної програми Шелтер:

  1. Швидкість, 100-відсотковий контроль і простота в роботі. При підборі номера размещаемому гостю програма показує тільки вільні, а не заброньовані іншими гостями і задовольняють необхідним умовам, наприклад: чи не на збиранні, чи не на ремонті, не в оренді, з кондиціонером, номера.

  2. Програма для автоматизації готелів дозволяє автоматично завантажувати дані про телефонні розмови з номерів. У програмі передбачена можливість контролю за “підозрілими” діями портьє. Під “підозрілими” розуміються дії, які можуть призвести до фінансових втрат готелю.

  3. Звіти дозволяють оцінити, наскільки структура номерного фонду відповідає кон’юнктурі ринку, тобто структурі замовлень, що розміщуються потенційними гостями і клієнтами. За підсумками роботи звітів для планового відділу формуються гістограми.

  4. Список гостей структурований, що дозволяє портьє швидко знаходити необхідного людини. При реєстрації нового гостя програма перевіряє, чи проживав цей гість раніше.

  5. Звіти для планового відділу дозволяють аналізувати ефективність використання номерного фонду в розрізі контрагентів, тарифів, постійних заявок і типів номерів. Прибутковість в розрізі контрагентів, тарифів, послуг та постійних заявок. Механізм оцінки планованої завантаження готелю, реалізований у програмі, дозволяє портьє оперативно приймати рішення про можливість підтвердити заявку або оформити бронь. Програма легка в навчанні і вимагає мінімальної підготовки.

Система UCS Shelter взаємодіє з наступним обладнанням:

  1. Електронні готельні замки в номерах. Створення ключа безпосередньо з фоліо гостя. Підтримувані моделі замків: ORBITA, Vingcard (Norweq), Salto, Inhova, Adel, Hune і багато інших

  2. Фіскальні реєстратори. Необхідні для друку фіскального чека гостю, якщо це необхідно.

  3. Телефонні станції.

  4. Паспортні сканери для швидко заповнення фоліо при поселенні.

                  Бажаєте придбати?

Телефонуйте:   

+38 (044) 363-31-19
+38 (067) 231-28-16
+38 (050) 443-75-61

Наші основні клієнти

Телефонуйте:

  • +38 (044) 336-31-19 (багатоканальний)
  • +38 (067) 231-28-16
  • +38 (050) 443-75-61

Адреса:
вул. Миколи Закревського, 93А, м.Київ, 02232, Україна.
Напишіть нам:
rkeeper-service@ucs.com.ua