Game-Keeper для ігрових центрів

Завдання, які вирішуються: Організація доступу відвідувачів в зони тарифікації.
Тарифікація послуг розважального центру.
Управління лояльністю відвідувачів і стимулювання допродаж.

Телефонуйте:   
+38 (044) 363-31-19
+38 (067) 231-28-16
+38 (050) 443-75-61

АВТОМАТИЗАЦІЯ ДИТЯЧИХ ІГРОВИХ ЦЕНТРІВ

Запуск гри здійснюється за допомогою пластикової картки, єдиної для всіх видів ігрових автоматів і розважальних зон. Це зручне сучасне рішення, яке прийшло на заміну ігровим жетонами. В системі є можливість оплати ігор або послуг, як за фіксованою ціною, так і за допомогою погодинної тарифікації знаходження в ігровій зоні, наприклад: дитячий лабіринт, батут, каток, роллердром. Реалізована потужна гнучка система створення абонементів і бонусів для формування пакетних пропозицій для гостей і реалізації маркетингових програм розважального комплекса.Несколько ігрових центрів можуть використовувати єдиний сервер авторизації пластикових карт, що дозволяє будувати корпоративні мережі ігрових клубів з єдиною платіжною системою.

Система Game-Keeper дозволяє власникам ігрових розважальних центрів автоматично управляти ціною гри в залежності від часу доби, дня тижня, сезону, святкових днів, виду автомата, лояльності гостя і інших чинників, отримувати детальну статистику по використанню грального обладнання, наданим послугам, по картах, за операціями на касі і призовим товарам.

Завдяки вбудованому інтерфейсу інтеграції з системами автоматизації підприємств громадського харчування R-Keeper і системою продажу квитків UCS-Прем’єра можливе створення єдиної платіжно-бонусної системи на території всього розважального комплексу та проведення єдиних маркетингових акцій.

ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ РОБОТИ GAME-KEEPER

Автоматизація розважальних центрів

Система Game-Keeper дозволяє автоматизувати роботу дитячих і сімейних розважальних центрів будь-яких розмірів, з будь-якими ігровими апаратами, магазином призів (призотекою), дитячими зонами та іншими розважальними зонами (роллердроми, автодроми, катки та ін.). Всі ігрові апарати та інші пристрої, наприклад, турнікети, оснащуються ігровими контролерами, які управляють запуском, відкриванням турнікетів, дозволяють друкувати квитки для контролю проходу в зони. Контролери об’єднуються в єдину комп’ютерну мережу, а запуск ігор здійснюється за допомогою пластикової магнітної або безконтактної карти з ігровими очками на рахунку. Game-Keeper так само дозволяє об’єднувати декілька розважальних центрів в єдину корпоративну мережу з розподіленими серверами баз даних. В результаті виходить мережа центрів з єдиною платіжно-бонусною системою, централізованим управлінням і звітністю. Корпоративна версія Game-Keeper дозволяє повноцінно працювати локальному центру без постійного зв’язку з центральним сервером.

Автоматизація парків атракціонів

Автоматизація критих і відкритих парків атракціонів, парків з аркадними іграми, котків, мотузкових парків і інших розваг. Вхід на атракціон або в зону обладнується турнікетом, до якого підключається контролер зі зчитувачем, або зовнішнім блок-рідером зі зчитувачем. Можливий варіант з підключенням до блок-рідера сервіс принтера для друку чеків (квитків) для входу в зону. Для покупки квитка, гість повинен провести ігровий картою через зчитувач, після чого на принтері роздруковується квиток. Для входу на атракціон або в ігрову зону гість пред’являє цей квиток контролеру.

Автоматизація дитячих ігрових і розвиваючих зон

На базі Game-Keeper можлива автоматизація дитячих закладів дозвілля та розвиваючих центрів з набором майданчиків групового присутності і проведенням різних заходів: міста професій, лабіринти, Батутні центри, творчі майстерні. Для таких зон в системі Game-Keeper передбачена можливість оплати ігор або послуг за допомогою погодинної тарифікації знаходження в ігровій зоні або за фіксованою ціною.

Апаратне забезпечення дитячих ігрових і розвиваючих зон

Касова станція (POS-термінал)

Касова станція – POS-термінал під управлінням ОС Windows з фіскальним реєстратором. Забезпечує всі функції касира: продаж і активацію пластикових карт, продаж пакетів послуг, продаж абонементів, поповнення рахунку гостя ігровими очками, перегляд інформації по карті за запитом гостя, заміну карти, повернення поточних коштів з карти, запуск / зупинку тарифікації, продаж товарів і призів , персоналізацію карти. Всі операції на касі вимагають авторизації. Касир лише вибирає один з доступних об’єктів продажу в залежності від побажань гостя, не маючи при цьому можливості вплинути на його вартість або інші параметри. Управління доступу касира до різних функцій каси управляється правами.

Фіскальний реєстратор

Фіскальний реєстратор – ККМ призначена для реєстрації придбання товару і послуг та друку касового чека або бланка суворої отчетності.В системі Game-Keeper підтримана робота з наступними фіскальними реєстраторами: Рітейл -01Ф, Штрих-М-01Ф, Штрих-М-02Ф, штрих міні-02Ф, АТОЛ-77Ф, АТОЛ FPrint-22 ПТК.

Tyvek браслет

Tyvek браслет– браслет одноразового використання з унікальним кодом, код зчитується на касовому терміналі за допомогою зчитувача штрих-кодів.

Браслет RFID

Браслет RFIDбраслет з безконтактної радіочастотної міткою стандарту Mifare з унікальним ідентифікатором. Браслет є аналогом ігрової карти і використовується для проходу в ігрову зону.

Сканер штрихкодів

Сканер штрихкодів – пристрій, який забезпечує сканування штрихкоду, переклад його нрафічних елементів в цифрову послідовність, декодування данних, перевірку якості зчитування та передачу отриманої інформації в комп’ютер або касовий термінал.

Зчитувач RFID

Зчитувач RFID – спеціалізований пристрій для зчитування RFID-браслетів, яке підключається до касового терміналу через USB-порт.

Ігровий контролер

Ігровий контролер зі зчитувачемелектронний пристрій, що включає зчитувач карт, дисплей, мікропроцесор, мережевий інтерфейс Ethernet або бездротової ZigBee, і модуль, керуючий кінцевими пристроями. Контролер призначений для управління ігровими апаратами. Може бути використаний з іншими пристроями: турнікетами / хвіртками, чековими принтерами, устрйствамі знищення тікетів. Контролер підключається безпосередньо в локальну мережу Ethernet. Що стосується труднощі прокладки локальної мережі можна використовувати бездротове рішення – контролер з бездротовим інтерфейсом ZigBee.

Турникет

Турникет– пристрій обмежує прохід, що дозволяє здійснювати контрольований прохід в зону.

Програмне забезпечення дитячих ігрових і розвиваючих зон

Сервер

Модуль “Сервер” виконує обслуговування і управління базою даних, відповідає за цілісність і збереження даних, а також забезпечує операції введення-виведення інформації.

Менеджер

Модуль “Менеджер”дозволяє управляти настройками, словниками та іншими можливостями системи: міняти параметри ігрового центру (назва, повідомлення на контролерах, способи оплати та ін.), список ігрових апаратів і параметри їх роботи, персональні дані клієнтів; управляти рівнями карт, тарифними правилами, бонусами, абонементами, пакетами, тарифами та послугами.

Каса

Додаток “Каса” призначений для здійснення касових операцій і дозволяє продавати відвідувачам ігрові карти, поповнювати баланси ігрових карт, продавати абонементи, пакети, призові товари, товари і послуги. У додатку можна управляти тарифікації, приймати тікети і здійснювати інші операції.

Персоналізація і управління картами

Модуль “Персоналізація і управління картами”дозволяє персоналізувати ігрові карти, прив’язуючи до неї різні дані гостя, фотографію, а також співвласників, наприклад, дітей. Модуль також дозволяє здійснювати пошук карт в базі за різними параметрами, здійснювати вибірку карт з використанням різних фільтрів і збереження списку карт вибірки, здійснювати SMS і e-mail розсилку.

Персоналізація на касі

Модуль “Персоналізація на касі” дозволяє персоналізувати ігрові карти, прив’язуючи до неї різні дані гостя, фотографію, співвласників карти безпосередньо на касі. Модуль може використовуватися тільки разом з додатком “Каса”.

Купонна система

 

Модуль “Купонна система”призначений для створення (генерації) і використання купонів для проведення різних маркетингових акцій. Купон являє собою унікальну комбінацію стандарту EAN-13. Купони Game-Keeper можна розділити на два види: неперсональное і персональні. Неперсональное купони використовуються для залучення нових клієнтів, персональні купони використовуються для проведення акцій серед клієнтів ігрового центру, які залишили свої персональні дані.

Подієве відеоспостереження

Модуль “Подієве відеоспостереження” дозволяє здійснювати відеоспостереження операцій (подій) з доступом за подією до відповідних фрагментів запису однієї або групи камер. Подією є будь-які операції по карті на касах і ігрових контролерах. Модуль дозволяє групувати камери в групи, що дозволяє контролювати один об’єкт декількома камерами чи використовувати одну камеру для спостереження за декількома об’єктами для мінімізації витрат на систему відеоспостереження.

Інтерфейс в системі відеоспостереження

Інтерфейс “Відеоспостереження” призначений для зв’язку з програмним забезпеченням систем відеоспостереження на платформі “Інтелект” і “Trassir”.

Реплікація даних

Модуль “Реплікація даних”дозволяє здійснювати настройку реплікації даних при використанні корпоративної версії Game-Keeper .

Web-звіти

Додаток “Web-звіти” дозволяє отримувати в режимі online актуальні дані і аналізувати роботу дитячого ігрового і розвиваючого зони, перебуваючи в будь-якій точці світу.

                  Бажаєте придбати?

Телефонуйте:   

+38 (044) 363-31-19
+38 (067) 231-28-16
+38 (050) 443-75-61

Наші основні клієнти

Телефонуйте:

  • +38 (044) 336-31-19 (багатоканальний)
  • +38 (067) 231-28-16
  • +38 (050) 443-75-61

Адреса:
вул. Миколи Закревського, 93А, м.Київ, 02232, Україна.
Напишіть нам:
rkeeper-service@ucs.com.ua