Абонемент - професійна система автоматизації аквапарків, SPA-салонів, фітнес-клубів, басейнів, ковзанок

Завдання, які вирішуються: Організація єдиного платіжного простору на території спортивного об'єкта. Інформування гостей про розклад тренувань, діючі знижки, акції та бонуси. Автоматизація продажу абонементів на відвідування тренувань.

Телефонуйте:   
+38 (044) 363-31-19
+38 (067) 231-28-16
+38 (050) 443-75-61

 

Універсальна система управління об’єктами

Професійне програмне забезпечення «Абонемент» — це універсальна система управління об’єктами: аквапарк (в т.ч. автоматизація точок прокату і камер зберігання), SPA центр, салон краси, фітнес-клуб (фітнес-центр), басейн, каток (контроль доступу, автоматизація прокату інвентарю), гірськолижний курорт (автоматизація підйомників і прокату обладнання), спортивний та оздоровчий центр.Абонемент – це універсальна система автоматизації аквапарків, SPA, фітнес клубів, басейнів, ковзанок, спортивно-оздоровчих комплексів.

Основні можливості програми

Абонемент– забезпечує ефективний контроль за входом і виходом клієнтів, отримання додаткових послуг на території об’єкта. Значно спрощує схему платіжно-пропускної системи (ППС).

Абонемент взаємодіє з програмою автоматизації готелі (готелю) Shelter , з якою має повну інтеграцію, використовуючи загальну базу даних, з програмою автоматизації ресторанів R-keeper а так само з програмою складського обліку Store House . У програмі здійснюється вивантаження в Excel і .

Абонемент– це універсальна система автоматизації фітнес-центрів, аквапарків, SPA, басейнів, ковзанок, оздоровчих центрів.

Абонемент інтегрується з системами контролю доступа- турнікетами і замковою системою.
В якості зчитувальних пристроїв, використовуються безконтактні карти, карти з магнітною смугою, браслети з чіпом, штрих-код. Здійснюється робота з терміналами продажу абонементів, а також взаємодія з фіскальними реєстраторами.

Основні можливості програми

    • Можливість бронювання заходів на певну дату і час єдина система бронювання заходів (спортивних тренувань, оздоровчих і косметологічних процедур)
      зручне бронювання заходів в розрізі фахівців і клієнтів у різних вікнах: графік заходів, завантаження персоналу, автоматичне створення заходів пошук необхідних ресурсів, фахівців, контроль їх наявності і доступності.
    • Реєстрація гостя в програмі з можливістю «фейс» -контролю, зберігання всієї інформації про клієнта, що настроюється вікно зберігання додаткової інформації, зручна система пошуку клієнта (в т.ч. по номеру телефону і e-mail), підписка на sms і e-mail розсилки.
    • Контроль кількості коштів на балансі клієнта
    • Контроль за абонементами клієнта
    • Поділ прав доступу до програми
    • Планувальник завдань
      розклад групових та індивідуальних заходів, автоматичний розподіл занять по придбаному абонементу, швидкий пошук заходи щодо фахівця, час, дату, ресурсу, клієнту.
    • Робота з фахівцями
      нарахування відсотків від виконаних заходів фахівцям, контроль виплачених коштів, графік роботи фахівців, автоматичне створення групових заходів.
    • Гнучка система настройки тарифів
      подобова, погодинна, похвилинна, посекундна.
    • Можливість налаштувати будь-який тариф, необхідний замовнику
    • Автоматичне щоденне збереження бази
    • Інтеграція зі сторонніми програмами
      наявність інтерфейсу з системою управління готелі, бази відпочинку, пансіонату(Shelter), єдина база гостей і контрагентів, єдина база рахунків, єдина база фінансових транзакцій, єдина база тарифів, єдина база ресурсів, наявність інтерфейсу з системою управління точок продажів (ресторан, бар, кафе) (R-Keeper).
    • Нарахування за надані в точках продажів послуги можуть передаватися на рахунок гостя
      наявність інтерфейсу з системою бухгалтерського обліку і калькуляції-склад(StoreHouse)_>
    • Підтримка різного устаткування
      зчитувач магнітних карт, зчитувач штрих-коду, зчитувач proximity-карт, електронні замки і турнікети, веб-камера, фіскальний реєстратор, система авторизації кредитних карт, платіжний термінал.
    • Можливість побудови єдиної інформаційної системи для мережі об’єктів
    • Система звітів. У модулі «Звіти», можуть бути сформовані всі необхідні клієнту види звітів
      звіт по послугах (всі обороти за період: відвантажені послуги, прийняті оплати), популярність послуг, звіт по ресурсам і заходам, звіт по прокату, робота фахівців, лояльні і втрачені клієнти, порівняння продажів за типами абонементів та ін ..
    • При необхідності, ми можемо розробити звіт необхідний саме вашому підприємству
    • Модуль «Договірна Робота»
      Модуль «Договірна Робота» призначений для зберігання і ведення інформації про роботу з організаціями, а так само для закладу даних за договорами, складання індивідуальних тарифів, проведення роботи з прийому платежів і нарахування послуг.
    • Модуль «Абонемент Он-лайн»
      Відповідає за покупку абонементів і бронювання заходів через інтернет, а так само забезпечує клієнту перегляд всієї необхідної інформації про земельні ресурси і заходах об’єкта в режимі он-лайн.

      Даний модуль здійснює:
      перегляд розкладу тренувань, особистий кабінет клієнта: перегляд і покупка абонемента, можливість заморозки, запис на тренування, перегляду скоєних платежів і наданих послуг, перегляд і зміна особистої інформації, можливість перегляду рахунку клієнта, підтримка декількох мов, гнучке налаштування інтерфейсу для будь-якого дизайну веб сайту.

 
  • Підписка на sms і e-mail розсилки
  • Можливість розсилки основної інформації про об’єкт через sms і e-mail.

                  Бажаєте придбати?

Телефонуйте:   

+38 (044) 363-31-19
+38 (067) 231-28-16
+38 (050) 443-75-61

Наші основні клієнти

Телефонуйте:

  • +38 (044) 336-31-19 (багатоканальний)
  • +38 (067) 231-28-16
  • +38 (050) 443-75-61

Адреса:
вул. Миколи Закревського, 93А, м.Київ, 02232, Україна.
Напишіть нам:
rkeeper-service@ucs.com.ua